gyik

                                                        Gyakori kérdések

Mi van akkor ha..…………….

Szeretnék időpontot kérni javítás vagy felújítás céljából?

Ezt könnyedén megteheti a kapcsolatok alatti menüpontnél lévő lehetőségeknél . Ha nem ért el minket telefonon vagy nem válaszoltunk az e-mailra kérem ismételje meg a hívást / írást vagy a +36 30 9101415 telefonszámra küldjön egy SMS-t a következővel: ” kérem hívjon vissza időpontegyeztetés miatt”

Ha komplett gépjárművet hoznék kiszerelésre :

Ha ön komplett gépjárművel érkezik azaz mi szereljük ki a fényszóró testeket , ez esetben a Tatai telephelyünkre kell érkeznie (cím kapcsolatoknál) ami reggel 9:00 kor a megbeszélt napon , ha eltéved vagy bizonytalan hívja a +36 30 653 2905 telefonszámot.

Telephelyünkön és műhelyünkben HD kamera rendszer van kiépítve , ezért ön és járműve szerepelni fog a felvételeken erről táblák informálják illetve szóban tájékoztatjuk a munkalap felvételénél ahol is bele kell egyeznie. Tovább kollegáim a járművet körbe fotózzák eleje oldalai hátulja illesztések utastér és motortérről is készül felvétel itt is szóban tájékoztatjuk a munkalap felvételénél ahol is bele kell egyeznie. Ezután kiszereljük szakszerűen a fényszórótesteket , és elszállítjuk a Szomódi telephelyünkre javítás felújítás céljából. A fényszóró/k ki-be szerelésében most akcióban benne van egy optikai műszeres fényszóró beállítás is. Ez csak az akció végéig tart , kérem érdeklődjön felőle.

Mi van ha a lámpákat kiszerelt állapotban hozom el?

Ha ön fényszórótesteket hoz ezt izzóval, inverterrel, trafóval stb kiszerelt állapotban , ez esetben a Szomódi telephelyünkre kell érkeznie (cím kapcsolatoknál) ami reggel 9:00 és délután 18:00 között az előre megbeszélt napon ha ezzel kapcsolatban van kérdése hívja a
+36 30 910 1415 vagy a +36 30 330 7373

Mi van akkor ha postán vagy valamelyik futárszolgálattal küldeném el a lámpákat?

Ha ön fényszórótesteket küld Postán vagy futárszolgálattal , ezt izzóval, inverterrel, trafóval stb kiszerelt állapotban a megbeszélt időpontra érkeztesse hozzánk a Szomódi telephelyünkre  (cím kapcsolatoknál)

Mi van akkor ha visszaküldést szeretnék kérni mert nem szeretnék eljönni a lámpáimért?

Ha visszaküldést kérnek fizetés csak átutalással történhet ennek menete amint elkészülünk a munkával , kiállítjuk a számlát elküldjük az adatokat , és  amint számlánkra megérkezik az összeg indítjuk a csomagot. Visszaküldést kizárólag MPL Magyar Posta Logisztika által tesszük meg, amely “1napos ” “törékeny ” feladással történik meg. A postai feladási dijat portósan kell megfizetni ( nem hitelezzük meg) így számlát a postától tud közvetlenül kérni a feladásról. A csomagban az eszközök mellé az okmányok is bekerülnek nyomtatott állapotban. A 13 karakteres postai LOT szám alapján a csomagját nyomon követheti az interneten keresztül.

Ha elkészült a munka és komplett gépjárművet hoztam hogyan vehetem át?

Járóképes azaz komplett gépjármű esetén , a járművet a Tatai telephelyünkön tudja átvenni , ennek menete : megtekintés után kiegyenlíti az ősszeget mely itt lehet készpénz vagy átutalás . Az utalásnál a beérkezést követően a kolegám átadja az okmányokat (lásd okmányoknál) a kulcsokat és máris kész. A tréleren szállított nem komplett járműveket ,önnek kell elszállítani a saját költségén ( ahogy ideszállította). Nagyon fontos minden járművet kizárólag a tulajdonosnak adunk ki mindegy ki hozta ide! Ha más szeretné elszállítani , mint aki ideszállította , ez esetben kizárólag írásbeli meghatalmazással adjuk ki melyen olvashatóan a tulajdonos adatai és aláírása illetve legalább egy tanú is aláírta. Egy példányt (az eredetit ) átvesszük és eltesszük . Fontos mi azaz a vállalkozásunk munkatársai semmilyen esetben sem szállítunk vagy viszünk járművet telephelyen kívülre azaz nem visszük az ügyfél címére semmilyen indokkal sem!

Mi van akkor ha személyesen mennék a fényszóróimért?

Ez esetben a szomódi telephelyünkre kell jönnie , ott választhat a készpénzes , kártyás , átutalásos fizetési módok mellett . Az összeg kiegyenlítése után csak és kizárólag a tulajdonosnak vagy aki ideszállította csakis nekik adjuk ki. Ha más szeretné elszállítani , mint aki ideszállította , ez esetben kizárólag írásbeli meghatalmazással adjuk ki melyen olvashatóan a tulajdonos adatai és aláírása illetve legalább egy tanu is aláírta. Egy példányt (az eredetit ) átvesszük és eltesszük .

Fizetéskor milyen okmányokat kapok az elkészült munka mellé?

Az elkészült fényszórók , vagy a beszerelt fényszórók mellé önnek kapnia kell 1db nyomtatott számlát , 1db nyomtatott munkalapot , 1db garancialevelet.

Hogyan tudom a számlát kiegyenlíteni?

Fizetés történhet készpénzzel , átutalással , bankkártyával. Átutalás esetén
kiállítjuk a számlát elküldjük az adatokat , és  amint számlánkra megérkezik az összeg indítjuk a csomagot vagy átvehető az eszköz. Előleget nem kérünk és nem is fogadunk el!

Mennyi időt vesz igénybe a javítás vagy a felújítás?

Ez az egyetlen változó amit sosem fogunk pontosan megadni tudni azaz időgaranciát nem tudunk adni! Minden munkát 10 napra veszünk fel ! A külső bura javítási/felújítási  munkák álltalában 3-5 nap  a belső munkák  álltalában 5-15 nap  de minden függ mindentől a a kábelköteg rossz , ha alkatrészre vár, ha stb,stb,stb ezek miatt változhat az idő. Javításoknál a hibát a lehető leggyorsabban megpróbáljuk megtalálni majd egyeztetünk a várható javítási időről .

Milyen árakon dolgoznak mennyit is kell fizetnem?

A munkafelvételnél az árakat a stenderd javításoknál pontossan be tudjuk állítani , más javításoknál is vannak állandó árak hiba megállapítás után az ügyféllel egyeztetünk . Egy későbbi időpontban az árakcimke alatt a standard árak megtekinthetőek lesznek.

Kapok -e valamilyen garanciát az elvégzett munkákra vagy alkatrészekre?

Minden álltalunk elvégzett munkára ,vagy nálunk vásárolt és általunk beszerelt alkatrészre 1 év garanciát vállalunk , melyről garancialevelet adunk. Ezt a garancia jegyet a garanciaidő végéig meg kell őrizni ! A garancia érvényesítés alapfeltétele az érvényes sérülésmentes olvasható garanciajegy megléte . A garanciális feltételek és használati útmutató , a garanciális feltételek alatt olvasható bővebben .

Mi van akkor ha én vállalkozás vagyok és szeretnék regisztrálni önökhöz?

Amennyiben ön /önök működő adószámmal ellátott vállalkozás ami : autóvillamossággal , autószereléssel , karosszériajavítással , kamionos szállítmányozással , busz vagy taxi személy szállítmányozással , autóalkatrész kereskedelemmel , autó kereskedelemmel foglalkozik , ez esetben ön a kapcsolattartó telefonjáról kérem küldjön egy sms-t a+36 30 9101415 telefonszámra mely tartalmazza a : vállalkozás nevét, címét , (szállítási/számlázási) adószámát , e-mail címét , kapcsolattartó nevét és számát ha más telefonról történik a küldés.

Ha felmerült még kérdés , vagy nem teljesen jó az álltalunk megadott válasz , személyesen szeretne munkatársunkal beszélni ezt megteheti a a kapcsolatok menüpont alatti lehetőségeknél.